Звіт директора школи за 2017-2018 н. р.

     Сьогодні ми зібрались, щоб підбити деякі підсумки  роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017 -2018 н.р.

     Як директор школи у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувався Статутом школи, правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

     Загальна інформація про школу

     СЗШ № 92 м. Львова є комунальною власністю Львівської міської ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Шевченківського району, Управлінням освіти Львівської міської ради.

     Будівля школи прийнята в експлуатацію  в 1987 році. Земельна  діяльна, яка належить школі (стадіон, спортивні майданчики) має площу 2,43 га.

     У 2017 – 2018 н. р. у школі працювало 86 педагогів. Навчання завершили 1280 учнів у 44 класах, середня наповнюваність класів становить 28,8% учнів. Школа штатними працівниками забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. У всіх вчителів вища освіта.    Серед них : вчителів вищої категорії – 48; вчителів І категорії – 29;  вчителів ІІ категорії -7 ; спеціалістів – 2;  вчителів – методистів – 6;  «старших вчителів» — 32.

     ІІ. Методична робота

     З метою чіткої організації методичної роботи в школі, розвитку творчої активності вчителів, впровадження в практику досягнень педагогічної науки та інноваційних технологій, на виконання Закону України «Про освіту» та Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами, у школі працює  методична рада школи, яку очолює директор школи М. Ковтало. До її складу ввійшли заступники директора Гуляк О.Є., Курило Г.М., Підвірна Л.М., голови методоб’єднань:  Михайлевська Н.Т.,Баран А.І., Підвірна Н.В., Понайда Л.М., Лісовець І.В., Рутецька О.Є., Сорока А.І., та вчителі школи Лущик Г.М., Шебец Т.Б., Тимощук Л.С., Осідач Н.Б.

      У школі працює 7 методичних об’єднань, які проводили роботу над розв’язанням основних проблем, визначених на цей навчальний piк. Головне завдання, яке ставилось — це підвищення науково-методичного рівня педпрацівників, їx вміння оптимально використовувати в навчально-виховному процесі новітні методики та технології.  Кожне методичне об’єднання обрало проблему, над якою працювало, чітко окреслило завдання. Були проведені засідання всіх методичних об`єднань вчителів, на яких обговорювалися інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення предмету, питання підручників, програм, норм оцінювання; хід підготовки до шкільних та міських предметних олімпіад; обговорення завдань та результатів ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських предметних олімпіад. На засіданнях учителями були прочитані заплановані доповіді. Учителі кожного методичного об’єднання проводили відкриті уроки, на яких була присутня дирекція школи та вчителі — предметники. Кожне м/о провело у заплановані терміни предметні методичні тижні, в ході яких учні школи мали змогу бути учасниками різнопланових методичних заходів, поглибити свої знання з предметів. Наказами по школі підведено підсумки кожного предметного тижня.

     На протязі 2017 – 2018 н. р. було проведено п’ять  засідання методичного об’єднання вчителів  початкових класів згідно з планом м/о вчителів на 2017 – 2018 н. р. 

     На засіданнях м/о були розглянуті різноманітні за тематикою питання, найважливіші з них:

     Засідання 1.

1. Ознайомлення з новими освітніми реформами  Міністерства освіти і науки України.  Вивчення інструктивно-методичних листів.

2. Обговорення плану роботи м/о на 2017 – 2018 н. р.

3. Обговорення проблеми забезпечення підручниками учнів початкових класів

Читати далі…