У 2024-2025 н.р. у школі навчається 8 дітей з ООП та працює 7 асистентів вчителя.
Навчання дітей здійснюється відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в школі створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (практичний психолог, соціальний педагог, учитель-асистент);
створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
здійснення психолого-педагогічного супроводу;
створення умов для розвитку – обладнано навчально-ресурсну кімнату
налагодження співпраці з батьками.
· будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами та широкими коридорами;
· східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
· виконано капітальний ремонт туалетів;
· виконано поточний ремонт класних кімнат;
· розмір вхідних дверей дозволяє перемістити маломобільну людину до приміщення школи.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп.
У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Виконання вимог Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» реалізовано завдяки наявності та використанню за потреби мобільного пандуса.