Стоп Булінг!

СПІЛЬНІ ЗУСИЛЛЯ – ЗАВЖДИ ХОРОШИЙ РЕЗУЛЬТАТ ЩОДО ВИЯВЛЕННЯ  БУЛЕРА ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ НАСИЛЬСТВА!!!

26 вересня 2018 року у рамках кампанії протидії булінгу загально-національного правопросвітницького проекту #ЯМАЮПРАВО! головним спеціалістом Відділ систематизації законодавства, правової роботи та правової освітиНаталією Івасечко та дільничним офіцером поліції відділу превенції патрульної поліції Шевченківського ВП ГУНП у Львівській області Тетяною Головенко для учнів нашої школи Львова проведено заняття на тему #СТОПБУЛІНГ, на яких проведено таємні анкетування з метою виявлення булера та профілактики шкільному терору. Анкетування проведено як у молодших так і у старших класах.
          Під час занять школярам роз’яснено що таке булінг, його види, проблематику та актуальність, а саме те, що це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої дитини, що супроводжується регулярним фізичним і психологічним тиском та є гострою проблемою сучасності, оскільки переростає в реальне насильство. Роз’яснено наслідки булінгу, а саме можливість притягнення як до адміністративної так до кримінальної відповідальності.
           Наголошено на тому, що в жодному разі ми не залишимо знущання над дитиною безкарним.
Аналізуючи анкети учнів, можна зробити висновок, що булери є практично у кожному класі.
Тетяна Головенко наголосила на тому факті, що притягнути до різних форм відповідальності можна як кривдників, так і їх батьків, що нехтують своїми обов’язками щодо виховання дітей. Тому не мовчіть, відстоюйте свої права, зверніться за допомогою до правоохоронних органів.
          Подібні заходи з метою протидії булінгу для дітей різного віку Львівська юстиція буде проводити по всій області. Бо, на жаль, статистика невтішна – кожен третій школяр потерпає від цькування. 
Юстиція стоятиме на варті того, щоб така статистика не мала права на існування. Спільними зусиллями – ми покладемо цьому край!!!


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *