Спілкуйся красиво та дієво

 Основні правила ефективного спілкування:
1. Концентруйте увагу на людині, яка говорить, на її повідомленні. 
2. Уточнюйте, чи правильно ви зрозуміли як загальний зміст прийнятої інформації, так і її деталі.
3. Повідомляйте іншій стороні в перефразований формі сенс прийнятої інформації.
4. У процесі прийому інформації не перебивайте людину, яка говорить, не давайте поради, не критикуйте, не підводьте підсумок, не відволікайтеся на підготовку відповіді. Це можна зробити після отримання інформації та її уточнення.
5. Домагайтеся, щоб вас почули і зрозуміли. Дотримуйтесь послідовності повідомлення інформації. Не пересвідчившись у точності прийнятої партнером інформації, не переходьте до нових повідомлень.
6. Підтримуйте атмосферу довіри, взаємної поваги, виявляйте емпатію (співпереживання) до співрозмовника.
7. Використовуйте невербальні засоби комунікації: частий контакт очей, кивання голови в знак розуміння та інші. 
 
            Прийоми ефективного спілкування:
1. “Правило трьох двадцяти”:
    • перші 20 сек. зустрічі – вас оцінюють.
    • перших 20 сек має значення як і що ви почали говорити і безумовно -20 см посмішки і чарівності.
 
            6 правил гарного співрозмовника:
1. Виявляти щиру цікавість до співрозмовника.
2. Посміхатися.
3. Запам’ятати ім’я людини і не забувати час від часу повторювати його в розмові (це прийом психологічного «поглажування»).
4. Вміти слухати.
5. Вести розмову в колі інтересів вашого співрозмовника.
6. Ставитися до нього з повагою.
            Як збільшити корисність контакту:
• Бути спостережливим;
• Зробити комплімент;
• Говорити про проблеми співрозмовника.
 
               Який результат ви отримаєте:
• Формальний контакт переросте в нормальне людське спілкування.
• Ви завоюєте співрозмовника.
• Ви підвищите вашу самооцінку. 
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *